EPFKRätt till medlemskap äger varje sportfiskeintresserad person, som ansöker om inträde, betalar föreskrivna avgifter samt efterlever klubbens stadga och föreskrifter.

Som medlem i Enköpings Predatorfiskeklubb ingår även medlemskap i Sportfiskarna fast till en billigare förbundsavgift.

Betalar du förbundsavgiften till Sportfiskarna via en annan klubb eller som enskild person anger du det i samband med medlemsansökan.

VIKTIGT!
Ny som befintlig medlem som vill förnya sitt medlemskap i Enköpings Predatorfiskeklubb för ett nytt kalenderår måste ALLTID fylla i medlemsansökan för att registreringen till Sportfiskarna ska kunna slutföras och för att klubben ska kunna upprätthålla medlemsregistret. När medlemsansökan är ifyllt och ivägskickat kommer ditt medlemsmejl innehålla bl.a. varför medlem, val av medlemskap, avgift och betalningsalternativ.

Enköpings Predatorfiskeklubb och Sportfiskarnas medlemsår är från 1 april – 31 mars. Betalar du avgiften senast 31 mars får du ditt nya medlemskort från Sportfiskarna med Svenskt Fiske ca 20 april. Betalar du senare under året får du Sportfiskarnas medlemskort inom två veckor från det att du betalat medlemsavgiften.

MEDLEMSANSÖKAN (klicka på länken)

Här kan du läsa om våra avgifter och betalningsalternativ.

Här kan du läsa om hur klubben hanterar dina personuppgifter.

Vill du ha en profilbild i medlemslistan på hemsidan?
Skicka ett mejl med namn och profilbild på mejladressen: medlem@enkopingspredatorfiskeklubb.se.

Vill du ha dina personliga rekord i medlemslistan?
Använd kontaktformuläret där du anger fiskart/er och vikt.

Ingår du i ett team och vill synas på hemsidan?
Kontakta oss genom kontaktformuläret.

Kontakta oss gärna genom kontaktformuläret om något är oklart.

Välkommen till Enköpings Predatorfiskeklubb