Är du osäker på storleken, går det utmärkt att prova storlekar i klubblokalen eller besöka YP men beställningen måste ske via hemsidan för att vi ska kunna ha spårbarhet på vad som beställs och från vem. YP kan även hjälpa dig med det på plats.

Basic Hoodie
Sweatshirt med huva i unisexmodell med borstad insida, ribb i mudd och avslut nedtill. Dragsko i huva och ficka framtill. Smart detalj för att kunna bära hörlurar ingår.
Material: 65% polyester och 35% bomull (visibility yellow och visibility orange 85% polyester och 15% bomull.)
Storlekar: XS-3XL (Mörk Marin, Gråmelerad och Svart: XS-5XL)

Klubbpris: 300:-

Basic Hoodie Full zip (Herr)
Sweatshirt med huva och hel dragkedja samt dragsko med platt snöre. Två framfickor, ribbad mudd i ärmavslut och avslut nedtill. Borstad insida. Mjukt och stabiliserat material som lämpar sig perfekt för intensiv tvätt, materialet är även anti-pilling behandlat. Smart detalj för att kunna bära hörlurar ingår.
Material: 65% polyester och 35% bomull.
Storlekar: XS-3XL (Mörk Marin, Gråmelerad och Svart: XS-5XL)

Klubbpris: 330:-

Basic Hoodie Full zip (Dam)
Material:
65% polyester och 35% bomull.
Storlekar: XS-XXL

Klubbpris: 330:-