EPFK

VIKTIGT!

Som medlem i Enköpings Predatorfiskeklubb ingår (valfritt) även medlemskap i Sportfiskarna fast till en billigare förbundsavgift.

Betalar du förbundsavgiften till Sportfiskarna via en annan klubb eller som enskild person anger du det i samband med medlemsansökan.

Ny som befintlig medlem som vill förnya sitt medlemskap i Enköpings Predatorfiskeklubb för ett nytt kalenderår måste ALLTID fylla i medlemsformuläret för att registreringen till Sportfiskarna ska kunna slutföras och för att klubben ska kunna upprätthålla medlemsregistret.

Enköpings Predatorfiskeklubb och Sportfiskarnas medlemsår är från 1 april – 31 mars. Betalar du avgiften senast 31 mars får du ditt nya medlemskort från Sportfiskarna med Svenskt Fiske ca 20 april. Betalar du senare under året får du Sportfiskarnas medlemskort inom två veckor från det att du betalat medlemsavgiften.

Har du betalat eller betalar medlemsavgiften utan att fylla i medlemsformuläret kommer klubben kontakta dig för att få fullständiga uppgifter för att kunna slutföra registreringen av ditt medlemskap.

När du betalar in medlemsavgiften är det viktigt att du anger hela ditt namn på talongen eller som meddelande vid betalning via internetbank/Swish.

Läs mer under: Medlemskap

Avgifter:

Senior: 450 kr.
Junior: 150 kr. (t.o.m. det år man fyller 19 år)
Familj: 600 kr. (2 vuxna samt barn t.o.m. det år de fyller 19 år – samtliga boende på samma adress).

Betalar du förbundsavgiften till Sportfiskarna via en annan klubb eller som enskild person gäller nedanstående avgifter för ett medlemskap.

Senior: 250 kr.
Junior: 50 kr. (t.o.m. det år man fyller 19 år)
Familj: 300 kr. (2 vuxna samt barn t.o.m. det år de fyller 19 år – samtliga boende på samma adress).

Betalningsalternativ:
Bankgironummer: 729-6882