Nu är resultatlistan med statistik upplagd på hemsidan. Du hittar den här: Resultat + Statistik

KM är utformat att endast en klubbmästare utses per år efter totalen av vår och höstens KM (se höstens KM som en fortsättning av vårens KM). Om du inte kunde närvara under vårens KM kan du fortfarande vinna totalen och bli klubbmästare. Varje KM är en individuell tävling förutom totalsegrare tillika klubbmästare.

Stort GRATTIS till samtliga pristagare.

Stort TACK till våra sponsorer:
Mälardalens Sportfiske, Mixfishing, Autoexperten, Mälaren Lures, WiOl Lures, Juhlin Baits och Lars Berglund .

Stort TACK till Jennifer Lindblom för hjälpen med Live Rapporteringen.

Har du bilder alt. filmer från KM vill vi gärna ta del av dessa och du skickar dom enklast på klubbens mejladress: admin@enkopingspredatorfiskeklubb.se

Vi önskar er alla ett fortsatt skitfiske och hoppas på ett återseende under höstens KM då klubbmästaren kommer koras.

SPONSORER