På klubbmötet så bestämdes att vi ska försöka få ihop ett gäng från klubben och gästfiska i Östhammar, Fredag Em/kväll till Söndag den 7-9 Oktober med boende på www.albertsgastrum.se.
Tanken är att utnyttja lite från klubbens kassa till hyra av rummen som kostar 595:- resp. 795:- /natt.
I dessa rum ryms 3-4 pers vardera, blir vi fler så får vi boka på ytterligare ett ställe i närheten Typ Aborrfiskarns B&B.

För 2 nätter i 2 rum blir det tot. 2780:- Mat får man hålla med själv, men lakan o handukar ingår.
Grillplats finnes och boendet ligget centralt vid vattnet samt ramp intill…Dom som har möjlighet att traila upp båt får gärna ställa upp på det samt dela plats i den.Kostnaden kommer ju bli väldigt låg på en sån här tripp. bara lite käk som kan tillagas i fullutrustat kök och bensinkostnad…
För mer information samt intresse anmälan kontakta Pelle på pj.garageportar@telia.com