Nedräkningen har börjat:
[ujicountdown id=”EPFK” expire=”2019/02/09 18:00″ hide=”true” url=”” subscr=”” recurring=”” rectype=”second” repeats=””]

Nu kan vi äntligen öppna dörrarna till en efterlängtad klubblokal och du som är medlem är varmt välkommen att förgylla invigningen av klubblokalen som är en viktig milstolpe för både klubben och oss medlemmar.

Hoppas att du har vägarna förbi för lite fiskesnack, träffa andra medlemmar och se klubbens nya lokal.

När: 9:e februari mellan kl. 18:00 – 21:00
Var: Klubblokalen (se: Hitta hit!)
Hur: Ingen föranmälan utan det är öppet hus under invigningen. Flera aktiviteter kommer äga rum som bl.a. filmvisning på storbild. Det kommer finnas lättare tilltugg och dricka som läsk, kaffe och lite bubbel.

Tips: Ta gärna med ett par tofflor alt, sockor för golvet kan kännas kallt och vill du lämna kvar dessa i lokalen till framtida möten eller andra aktiviteter går det bra.

Övrigt: Du får gärna ta med gamla som nyare fiskeprylar som t.ex. beten, rullar, spön mm som kanske har en historia som du vill dela med dig till klubblokalen. Föremålen är till låns och kan när som helst hämtas tillbaka av ägaren. Om det är beten kommer de hängas upp i klubblokalens betestavla för allmän beskådning.

Hitta hit!
Bergsgatan 16 (källaren, ingång på kortsidan mittemot Bergskiosken)
74532 Enköping
Eniro:Karta

Stort TACK till alla inblandade som har gjort detta möjligt. Ingen nämnd ingen glömd.

Välkommen!

Se mer: Evenemang