Samtliga vinnare av Topp 5 – 2016
Ett stort grattis till er alla

Topp5_Vinnarna_2016_01

Fr.v. Valdemar Sollenberg, Mikael Haraldsson, Daniel Granholm och Thomas Andersson.
Saknas på bild: Fredrik Johansson (Gädda), Peder Sjögren (Gös) och Hans Ted Rosengård (Abborre).

Verksamhetsberättelse för Enköpings Predatorfiskeklubb 2016

Under året 2016 hade klubben 50 stycken medlemmar. Verksamhet som genomförts under året var bl.a. tävlingar (intern/extern), klubbresa, Klubbkvällar och Topp 5.

På de externa tävlingarna har klubbmedlemmarna ofta haft framskjutna placeringar vilket är glädjande.

Klubben har genomfört två stycken klubbmästerskap, ett på våren och ett på hösten, där Hugo Juhlin vann vårens och Philip Frylen vann höstens. Vi fortsatte med live rapportering på km vilket var uppskattat.

På våren åkte vi på klubbresa där Valdemar Sollenberg fick nytt pb på gädda (11000 gr.) som även var resans största.

Fredrik Johansson levererade en gädda på 21070 gr. vilket resulterade i nytt svenskt rekord.

Under året har klubben genomfört årsmöte samt 1 st medlemsmöten.

Gemensam resa till sportfiskemässan.

Topp 5 som startade 1 januari och slutade 31 december där de 5 största fiskarna i kategorierna gädda, gös abborre, lake och asp blev en succé med hela 54 st. inrapporterade fiskar.