Nu är 24H Gäddan över och för många anses den som Sveriges tuffaste tävling eftersom den pågår under 24 timmar med 80 målinriktade team.  Det är många medlemmar/team som deltar från klubben och vi vill därför lyfta fram dessa.

Vi gratulerar Team Fishbone och Mälaren Lures / Öskaret som tog en varsin topp 10 placering.

Bild ovan: Team Fishbone fr.v. Rickard Eckebring, Jussi Rosvall och Patric Lindblom.

Resultat 24h 2017 (medlemmar/team):
5: Fishbone – 800
7: Mälaren Lures / Öskaret – 751
14: Piscandi – 433
32: JW-Lures – 249
39: Bar-raccuda – 169
51: Iddi – 92
53: Famous Grouse – 87
Jordskepp – Bröt

Vi vill även gratulera Tommy Petersén i Team Piscandi som tog en ASP under tävlingen, för den kliver in som 1:a i Topp 5 för asp i Mälaren och är dessutom ett nytt klubbrekord.

Bild ovan: Tommy Petersén – Asp från Mälaren – 70 cm – 2560 gr.

Har du bilder från 24h? tänk på att vi alltid efterfrågar bilder som vi kan använda till hemsidan, FB mm. Du kan skicka dom på mejladressen: admin@enkopingspredatorfiskeklubb.se och stort tack på förhand.

Bra kämpat samtliga och hoppas att vi kan vara minst lika många under nästa 24h gäddan.